Project:
Oostendorp, Ketelhaven
Beschrijving van het project:
De klant wilde Hamstra hordeuren voor de tuindeuren plaatsen en had daarbij de eis dat, ook met de Hamstra hordeuren gesloten, de openheid naar buiten zoveel mogelijk gewaarborgd zou zijn. Gekozen werd voor een lichte gaassoort om dit te bereiken. Twee maanden na plaatsing sluiten de deuren niet meer goed en wordt de servicedienst van Hamstra ingeschakeld. De deuren worden uiteindelijk kosteloos vervangen door Hamstra.
Beoordeling klant:
Afwerking opdracht: We hebben de oude hordeur zelf verwijderd, zodat Henk al zijn aandacht kon geven aan de plaatsing van de nieuwe, dubbele hordeuren aan twee kanten van de woonkamer. De plaatsing verliep vlot. Toen na twee maanden bleek dat er kieren in de hordeuren waren ontstaan, heeft hij het probleem bekeken en contact opgenomen met de leverancier.
Klantvriendelijkheid: Henk blijft de rust zelve. Hij neemt de tijd om wensen, mogelijkheden en kosten te bespreken en dat geeft vertrouwen. Bij het probleem met de hordeuren nam hij zonder aarzelen het voortouw om de zaak op te lossen.
Afspraken maken en nakomen: Henk omschrijft altijd duidelijk het hoe, wat, waarmee en wanneer. Hij komt zijn afspraken na, ook als het fout gaat. In ons geval zorgde hij ervoor dat de leverancier actie ondernam.
Deskundigheid: Henk is van vele markten thuis. Er lijkt geen klus te bestaan die hij niet aankan. In de zeldzame gevallen dat hij niet weet hoe iets gedaan moet worden, is hij daar eerlijk in en geeft suggesties voor de weg die bewandeld kan worden.
Financiële afhandeling: Duidelijke, gedetailleerde nota’s.
Prijs-kwaliteitverhouding: Henk is geen prijsvechter. Maar omdat goedkoop vaak duurkoop blijkt, schakelen we liever Henk in. Want dan weten we dat de klus efficiënt en kwalitatief goed wordt uitgevoerd.